جک های جدید:)

تبلیغات گلدن بلاگ
قالب گراف - مرجع قالب و گرافیک بلاگ دیزاین - سامانه طراحی سایت تبلیغات تبلیغات
  • نویسنده :
  • سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت: 14:21
  • بازدید: 698
  • پیام های تبلیغاتی همراه اول رو غیر فعال کردم دیدم دارم از تنهایی دق میکنم
    دوباره فعالش کردم
    یعنی داغونما.......

    ................................................................................................................................

    مورد داشتیم دختره تو خیابون
    دزده جلوشو گرفته گفته موبایلتو بده بیاد
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    . دختره شماره موبایلشو داده
    با هم دوست شدن الانم دوتا بچه دارن :| :|
    مجبورن !

    شوهر نیست میفهمی !!
    شوهر نیییییییییست!

    ................................................................................................................

    من هر بار خواستم خودکشی کنم یه چیزی کم بود ...

    یه بار قرص نبود
    یه بار تیغ نبود
    یه بار طناب نبود ...

    یه بارم خودم نبودم اصن , رفته بودم جایی :|

    .................................................................................................................

    این دستماله که مامان داره باهاش پنجره رو تمیز میکنه چقدر شبیه تیشرت منه؟!
    (سؤال ماه اینده در اکثر خانه های ایرانی!)

    من که از الان اون لباسایی که خیلی دوسشون دارمو دارم قایم میکنم:|

    ................................................................................................................

    عاشق اونايي هستم که اس ام اس رو مينويسن موقع دعوا و دلخوري
    ولي ارسال نميکنن،
    آخه دلشون نمياد عشقشونو ناراحت کنند..
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ولي من هفت هشت بار ميفرستم تا مطمئن شم رسيده :)

    ..........................................................................................................

    بابابزرگم الزایمر داره دیروز خونشون بودم باهم تو اتاق بودیم داشتم قبض های برق و اب رو با تلفن براش پرداخت میکردم
    یهو بابابزرگ چووووووسید
    در حدی بود که تمام سلول های تنم بو گرفته بود مغز استخونم هم پوکید
    زدم از اتاق بیرون که بابابزرگه میگه حالا چووووووسیدی داری میری ؟؟؟!!!
    میگه خاک تو سرت بلد نیستی قبض ها رو پرداخت کنی می چووووووسی در میری!!!
    یعنی الزایمرم این قدر آثار مخرب داره ؟جلل خاله:|



    می پسندم نمی پسندم
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    این نظر توسط استیلاکو در تاریخ 1395/1/26/goldenblog و 8:28 دقیقه ارسال شده است

    استیلاکو

    ممنون از مدیریت سایت...


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در گوگل پلاس اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در یاهو اشتراک گذاری در دیگ اشتراک گذاری در دلی سوز اشتراک گذاری در فرند فید